Psychonaught – Free Tunes (2010)

Šis atlikėjas jau gerą laiką įsminęs mano dubstepinėje muzikoje. Ne tik nuo antrojo dubstepish rinkinio jis pas mane atsirado, viskas prasidėjo nuo netikėto atradimo jo myspace puslapyje.

One Wish buvo tas kūrinys, kuris sugebėjo mane sužavėti, ir žavėtis Psychonaught kūryba. Nors internete ir yra du nemokamai išleisti EP’ai ar kaip juos pavadinti, tačiau tas garsas, kurį aš palaikau, t.y. 2-step’inis/uk garage/chillinis dubstepas ir surado mane :)

Tad po tokio … pristatau ką tik pasirodžius 5 nemokamus kūrinius pasiklausymui atsiradusius Psychonaught soundcloud’e.

Tai būtų:

1. Psychonaught – Falling
2. Psychonaught – Birthday Sex
3. Psychonaught – Nasty Gurl
4. Psychonaught – Beg Stole Borrowed
5. Psychonaught – One Wish

Visi, nuo pirmo iki pat penktojo kūriniai yra pasakiški, tad sėkmingo siuntimosi ir nuostabaus klausymo!

Listen / Download:

Link Visos dainos viename faile.

    • Armando Lithuano
    • rugsėjo 27th, 2010

    turururu imam!

  1. No trackbacks yet.

Parašykite komentarą

